Välkomna!

Hej och varmt välkomna till min nya fotbollsblogg. Jag har tidigare haft några fotbollsbloggar som jag dock tappat intresset för, men nu har jag återfunnit det igen och vi får se hur länge det håller i sig. Förhoppningsvis väldigt länge!
Jag kommer att blogga om fotboll, och i sällsynta fall annan sport också. Jag kommer helt enkelt blogga om de mest intressanta händelser och nyheter, men ni kommer även bjudas på krönikor och så vidare.
Jag kommer att skriva väldigt mycket om Allsvenskan och AIK, men även en hel del andra ligor så som Premier League, Serie A, La Liga, Bundesliga och så vidare.
Har ni frågor eller liknande så är det bara att ställa dem i kommentarsfältet.
Första inlägget är alltid svårt, har inte bloggat på länge och det tar ett tag att bli varm i kläderna, hoppas att ni har överseende med det!
Återigen varmt välkomna och jag hoppas att ni kommer bjudas på mycket njutning här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0