Villa och Chamak klara, AIK nobbar Jerry.

Ja årets Silly Season är väldigt het redan, och två stora nyförvärv har gjorts.
David Villa presenterades för Barca-supportrarna idag, ca 25 000 var på plats och välkomnade spanjoren som kostade ca 400 miljoner kronor.
Det blir äcklig konkurrens på Barcas anfall nästa säsong, Messi, Villa, Zlatan Pedro, Henry och Bojan är namnen som konkurrerar om de tre platserna.
Jag har redan skrivit ned mina tankar om Villa och Barca i tidigare inlägg.

Sedan var det Maourone Chamak som idag är klar för Arsenal enligt Londonlagets hemsida. Marrockanen var på väg redan förra året men då blev det inget av affären, men nu är det alltså klart.
Ska bli väldigt intressant att se hur han lyckas.

Och så till en enormt tråkig nyhet, den redan nu utan att ha spelat en match, AIK-legendaren Jerry Bengtson nobbas av AIK.
Det är med sorg som alla supportrar mottager detta besked om att Honduranen inte håller måttet.
Lämna en avskedshälsning här: http://www.aikforum.se/aik/aik-fotboll/jerry-bengtson-traden-dar-vi-hyllar-1540/
Nej men seriöst så tror jag att Wesström gör rätt, en spelare ska inte signas för sitt namn utan fotbollsegenskaper, dock är jag rädd för att AIK dömt honom efter tre träningar. Tre träningar säger ingenting och jag hoppas verkligen inte att han går till något skitlag som Gais eller något och spottar in mål.
Hur som helst, tack för din tid Jerry, jag var en av de få som fick prata och skaka legendens hand, och det är jag evigt tacksam för.

Blev ett väldigt kort inlägg, men vad fan ska jag skriva om??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0